Kolekcia Fierce posúva šport a štýl na novú úroveň

01.04.2016 18:01

Športová značka PUMA predstavila svoju najnovšiu dámsku kampaň zameranú na nový štýl tréningovej obuvi, PUMA Fierce. V čele kampane, ktorá bude spustená 1. apríla 2016, stojí štýlová ikona Kylie Jenner, spoločne s ďalšími PUMA veľvyslancami.

PUMA Fierce je ľahká tréningová topánka bez šnúrok, bola navrhnutá tak, aby bola univerzálna, funkčná a spájala technológiu pre tréning s pouličným štýlom. Neočakávaný dizajn má polokotníkovú konštrukciu s technickým prekrytím, podpornú stielku a podošvu s ohybnými drážkami umožňujúcimi rýchly a dynamický pohyb do všetkých strán. Tento štýl vás nielen prenesie na tréning aj z neho, ale tiež posunie váš vzhľad na vyššiu úroveň.

„PUMA venuje pozornosť ženám a sústredí sa na to, čo je za ich úspechom. Predstavenie Fierce je zatiaľ posledné v rade inovácií na podporu dámskych tréningov, "povedal Adam Petrick, globálny riaditeľ značky a marketingu PUMA, a dodal: „Kylie Jenner predstavuje mladú a svetlú budúcnosť módy a tréningov pre ženy a my sme radi, že sa stala tvárou tejto kampane."


Kampaň Fierce bola nafotená fotografkou Lauren Dukoff a bude zahájená 1. apríla 2016. Objaví sa v rôznych médiách po celom svete, vrátane tlače, digitálnych médií a pod. Kampaň bude mať navyše mnoho prvkov, ktoré budú ľudí prepájať, vrátane programu, ktorý bude pobádať, aby ukázali svoj Fierce style a podelili sa s ostatnými, ako ich ženy typu Kylie inšpirujú. Používatelia, ktorí zverejnia svoje najodviazanejších fotografie z telocvične aj mimo nej a pridajú hashtag #FOREVERFIERCE, budú mať možnosť vyhrať najnovšie PUMA oblečenie a tiež sa môžu objaviť na sociálnych sieťach značky.

PUMA Fierce budú od 1. apríla k dispozícii v štyroch farbách po celom svete a v priebehu roka 2016 pribudnú ďalšie farby. Cena topánok Fierce je 2 699 € a k dostaniu budú na puma.com.

Viac informácií o Fierce nájdete na www.puma.com. Pre účasť vo výzve Fierce sledujte oficiálny účet na Facebooku, Twitteri, Instagramu a Snapchatu @puma.